mercredi 25 novembre 2015

私は助けを必要と I need Help GM

GMは私を助けてください可能性があり、私はそれを得るために私に数ヶ月を要した血まみれのアプリケーショ ンを持っており、それは今私のCharで使用することはできません

答えを期待してください、あなたに感謝し、問題の解決策を願っています

翻訳
translation:


GM could help me please, I have the bloody App that cost me several months to get it and it can not now use in my Char.

I expect an answer please, thank you and hope a solution to the issue.



私は助けを必要と I need Help GM

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire